رویههای بازگرداندن کالا
روند مرجوعی کالا در ست کالا
خرید آنلاین زندگی ما را بسیار آسان کرده است، زیرا به ما این امکان را می دهد که کالای مورد نیازمان را به راحتی از خانه خود خریداری کنیم. با این حال، گاهی اوقات ممکن است محصولی را دریافت کنیم که مطابق انتظارات یا نیاز ما نباشد.
درخواست بازگشت چگونه است؟
ست کالا تنها درصورتی درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالای فروشندگان را میپذیرد که لیبل بارکد ست کالا که روی کالا نصب شده است، جدا نشده باشد و محصول از کارتن خود خارج نشده باشد
اگر پس از دریافت کالا و قبل از باز کردن پلمپ اصلی و خارج کردن محصول از بسته بندی، از خرید منصرف شدید، تنها تا 7 روز پس از خرید می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و پس از هماهنگی نسبت به مرجوع کردن سفارش خود اقدام کنید
آیا می توانم محصول را پس از باز کردن جعبه بازگردانم؟
یک نکته بسیار مهم که پس از خرید باید به آن توجه بسیار نمود این است که هیچگاه نباید بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش شرکت سازنده محصول اقدام به نصب و یا باز نمودن کالا نمائید . در صورتی که محصول توسط افراد غیر مجاز باز گردد ست کالا هیچگونه مسئولیتی در قبال شکستگی ،خرابی محصول نداشته و همچنین ممکن است شرکت سازنده نیز در این صورت به شما هیچگونه خدماتی ارائه ندهد پس لطفا به محض دریافت کالا جهت دریافت شماره تماس خدمات شهر خود با ما تماس بگیرید تا شما را در این امر یاری نماییم. ضمنا در صورت نصب توسط خدمات پس از فروش شرکت، معایب احتمالی توسط شرکت سازنده بررسی و رفع خواهد شد و شما میتوانید از خدمات گارانتی آن شرکت طبق قوانین آن استفاده نمایید.
ما در ست کالا به خدمترسانی به مشتریانمان افتخار میکنیم و همواره سعی میکنیم تجربه خرید شما را بهتر و راحتتر کنیم. در صورتی که نیاز به مرجوعی کالا دارید یا سوالی در این زمینه دارید، با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید تا بتوانیم شما را در این مسیر همراهی کنیم و بهترین راهحل را به شما ارائه دهیم.